gyakran keresett

  • Mewa törlőkendők
  • olajfelfogó szőnyegek
  • alkatrésztisztító berendezések
  • Mewa felmosófejek

    Newsroom
az áttekintéshez

A Mewa ügyfélportálja elnyerte a 2025. évi SAP Innovációs Díjat

2025. augusztus 18.

a vállalat

Kitüntetések és díjak

Balról jobbra: Ortwin Frille (munkatárs, Mewa folyamatszervezés), Eric Rissler (projektmenedzser, Mewa applikációs projektek), Markus Horvath (Sybit GmbH) (Fotó: Mewa)

A Mewa textilszolgáltató vállalat útmutató digitális ügyfélportáljának kifejlesztéséért a „Customer Experience” (Ügyfélélmény) kategóriában elnyerte az SAP 2025. évi Innovációs Díját. A neves verseny zsűrije arra az integrált jegyautomatizációs megoldására figyelt fel, amely a felhasználók számára kivételes kényelmet nyújt

A Mewa évente több mint 200.000 megkeresést kap üzleti ügyfeleitől Európában, és ezek e-mailes vagy telefonos feldolgozása idő- és erőforrásigényes. A szolgáltatási folyamatok hatékonyabbá és átláthatóbbá tétel érdekében a mymewa.com ügyfélportált folyamatosan új önkiszolgáló funkciókkal bővítik. Az SAP Madridban egy olyan új automatikus jegyrendszert díjazott, amely kezeli az utánrendelésekre vagy rendelésváltoztatásokra, illetve a teljes körű szolgáltatásként kínált munkaruházati cikkek és ipari törlőkendők szállítási státuszának lekérdezésére vonatkozó kéréseket.

A digitális megoldások következtében több idő marad személyes tanácsadásra

Az ügyfélportál és a jegyrendszer implementációja az SAP Commerce Cloudot, az SAP Sales Cloudot, az SAP Service Cloudot és az SAP ERP rendszert használja. A szabályokra épülő jegyautomatizáció eredményeképpen egy-egy jegy feldolgozási ideje 15 perccel rövidül. Az így megtakarított időt az ügyfélszolgálati dolgozók arra tudják fordítani, hogy egyéni tanácsadást nyújtsanak komplexebb témák vagy minőségi kérdések esetén.

A személyre szabottabb minőségi szolgáltatások mellett az ügyfelek a digitális funkciók átláthatóságából is profitálnak. Bármikor – telephelyektől függetlenül – rendelkezhetnek a munkaruházati cikkekkel kapcsolatban, belenézhetnek számláikba, és időveszteség nélkül választ kapnak kérdéseikre azok feldolgozáskor. Ráadásul a digitális megoldás a fenntarthatóságot is szolgálja, hiszen ilyen módon jelentősen csökken a papírfelhasználás.

A Mewa ügyfélszolgálata számára továbbra is fontos a személyes kapcsolattartás

„Kiemelten fontos számunkra, hogy közel legyünk az ügyfelekhez, és a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk neki – partnerként, megbízhatóan és magas minőségi színvonalon. A digitalizáció révén ezt a továbbiakban is meg tudjuk valósítani, mindkét fél számára növeljük a hatékonyságot és az átláthatóságot, és mind ügyfeleink, mind pedig saját dolgozóink számára biztosítjuk szolgáltatásunk jövőjét” – mondta Rainer Monteagudo Santí, a stratégiai marketingért és termékmenedzsmentért felelős részleg vezetője.

A szolgáltatási folyamatok egyre nagyobb mértékű digitalizációjával párhuzamosan a Mewa továbbra is elkötelezett a személyes ügyfélkapcsolatok mellett. A textilszolgáltatóval bármikor közvetlenül – akár telefonon, akár e-mailen – fel lehet venni a kapcsolatot. A helyszínen az értékesítőkből, ügyfélszolgálati munkatársakból és kvalifikált gépkocsivezetőkből álló team gondoskodik az ügyfelek szakszerű kiszolgálásáról. A kis- és középvállalatokat regionális szinten kezelik, az – országon belül vagy akár határokon átívelően – több telephellyel rendelkező nagy ügyfelekkel központi szinten foglalkozik az ügyfélszolgálat.


kép- és filmanyag


Sajtókapcsolat


Live PR

Náray Vilmos Telefon: +36 30 448 5215 naray@livepr.hu

Csenkesz utca 4. 2030 Érd


az áttekintéshez