gyakran keresett

  • Mewa törlőkendők
  • olajfelfogó szőnyegek
  • alkatrésztisztító berendezések
  • Mewa felmosófejek
az áttekintéshez

Már egész Európában elérhető a Mewa ügyfélportálja

2023. december 8.
a vállalat
Az üzemi textíliák kezelésével kapcsolatos adminisztrációs teher csökkenthető: a Mewa szolgáltatásai gondoskodnak a költségek átláthatóságáról.

A Mewa teljes körűen átvállalja ügyfelei üzemi textíliáinak beszerzését és kezelését, beleértve a termékek kiszállítását és visszagyűjtését is. Ezzel komoly terhet vesz le az üzemek és cégek válláról, amelyeknek nem kell a kapcsolódó, időrabló szervezési feladatokkal foglalkozniuk. Mindezt mostantól már egy olyan, egész Európára kiterjedő digitális szolgáltatás is kiegészíti, amelynek használatával tovább csökkennek a Mewa ügyfeleinek adminisztrációs feladatai.

Minél több alkalmazott dolgozik egy üzemben, és minél sűrűbben változik az üzem munkarendje a megrendelések következtében, annál több időt kell a megfelelő mennyiségű ipari törlőkendő és olajfelfogó szőnyeg beszerzésére fordítani. Mostantól ez a feladat már a nap bármely pillanatában elvégezhető néhány kattintással a számítógépen vagy akár egy okostelefonon is.

„A Mewa ’MyMewa’ nevű ügyfélportálján keresztül a megrendelések bármikor megjeleníthetők, nyomon követhetők, és módosíthatók” – emeli ki Horváth László, a Mewa Magyarország ügyvezetője. Így az ellátást mindig az éppen aktuális igényekhez lehet igazítani, és az ügyfelek ehhez alkalmazkodva növelhetik vagy csökkenthetik készleteiket. Ennek eredményeként a tényleges készlet mindig megfelel majd az aktuális fogyásnak, amit a következő kiszállításkor már figyelembe is vesznek.

A jól áttekinthető és felhasználóbarát felület alkalmazásával elkerülhető a téves adatközlés – például hibás mennyiségek megrendelése a törlőkendők vagy szőnyegek esetében. Az eredmény: az ügyfél munkaidőt takarít meg és felesleges kiadásoktól mentesül. A Mewa szolgáltatási portálja idén új funkciókkal bővült, és ma már a textilszolgáltató vállalatcsoport összes európai ügyfele számára elérhető. Az ügyfélportálon keresztül gyorsan és egyszerűen elérhetők az egyes szolgáltatások havi költségére, az esedékes és a már kifizetett számlákra, valamint a szerződött mennyiségekre vonatkozó információk, és szükség esetén a szállítási ütemezés gyorsan és költséghatékonyan módosítható. A felület kezelése egyszerű, és használata jelentősen csökkenti az ügyfelek adminisztrációs terheit.


Horváth László

a magyarországi Mewa ügyvezetője

„A Mewa ’myMewa’ nevű ügyfélportálján keresztül a megrendelések bármikor megjeleníthetők, nyomon követhetők, és módosíthatók”


kép- és filmanyag


Sajtókapcsolat


Live PR

Náray Vilmos Telefon: +36 30 448 5215 naray@livepr.hu

Puskás Tivadar út 3. 2040 Budaörs


az áttekintéshez